Nieuws
Griffioen bij Nacht

Problemen met versturen van e-mails

11 februari 2020
Geen tickets ontvangen in uw mailbox? Lees hier waarom.

Heeft u uw tickets niet in uw mailbox ontvangen? Dat kan helaas kloppen.

Recent hebben wij vernomen dat er problemen zijn met een deel van de mailserver. Hierdoor worden berichten aan hotmaillive en icloud e-mailadressen niet altijd goed afgeleverd.

Dit is natuurlijk erg vervelend voor iedereen die een kaartje heeft besteld bij de Griffioen. Geldt dit ook voor u? Neem dan contact met ons op via theater.griffioen@vu.nl of bel ons via telefoonnummer 020-5985100. Dan helpen wij u verder.

Er wordt hard aan gewerkt om de problemen op te lossen, maar tot die tijd vragen wij uw begrip. Onze excuses voor het ongemak.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn maken wij in deze website gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten